Kate i William na Gali BAFTA

Dzisiaj wieczorem książę William i księżna Kate uczestniczyli na Gali British Academy Film Awards w Royal Albert Hall.



Książę William jest patronem Akademii od 2010 r. Małżeństwo uczestniczyło w tej corocznej gali także w zeszłym roku oraz w 2011 r. w Los Angeles.

Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate bafta  Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate bafta

BAFTA - Nagrody Brytyjskiej Akademii Filmowej (oryg. British Academy Film Awards) to corocznie przyznawane nagrody w dziedzinie filmu, przez Brytyjską Akademię Sztuk Filmowych i Telewizyjnych. Nagroda jest brytyjskim odpowiednikiem amerykańskich Oscarów. Nagrody potocznie nazywane są nagrodami BAFTA, choć to oddział Akademii Filmowej przyznaje nagrody w dziedzinie filmu. Laureaci nagród otrzymują statuetkę zwaną Złotą Maską. wikipedia.pl

Bucking the trend: The Duchess of Cambridge was the centre of attention, as she walked the red carpet

Kate i William, jako goście honorowi przybyli jako ostatni.

Green goddess: She wore an emerald dress to set off the garment, but a black ribbon showed her support for the movement

NAGRODY GŁÓWNE:

NAJLEPSZY FILM - Trzy billboardy za Ebbing, Missouri
NAJLEPSZY FILM BRYTYJSKI - Trzy billboardy za Ebbing, Missouri
DEBIUT BRYTYJSKIEGO PRODUCENTA, SCENARZYSTY, REŻYSERA - Nie jestem czarownicą
FILM ZAGRANICZNY - Służąca
ANIMACJA - Coco
DOKUMENT - Nie jestem twoim murzynem
REŻYSERIA Guillermo del Toro - Kształt wody
SCENARIUSZ ORYGINALNY Trzy billboardy za Ebbing, Missouri
SCENARIUSZ ADAPTOWANY Tamte dni, tamte noce
AKTORKA Frances McDormand - Trzy billboardy za Ebbing, Missouri
AKTOR Gary Oldman - Czas mroku
AKTORKA DRUGOPLANOWA Allison Janney - Jestem najlepsza. Ja, Tonya
AKTOR DRUGOPLANOWY Sam Rockwell - Trzy billboardy za Ebbing, Missouri
MUZYKA Kształt wody
ZDJĘCIA Blade Runner 2049
MONTAŻ Baby Driver
SCENOGRAFIA Kształt wody
KOSTIUMY Nić widmo
CHARAKTERYZACJA Czas mroku
DŹWIĘK Dunkierka
EFEKTY SPECJALNE Blade Runner 2049
BRYTYJSKI ANIMOWANY FILM KRÓTKOMETRAŻOWY Poles Apart
BRYTYJSKI FILM KRÓTKOMETRAŻOWY Cowboy Dave
WSCHODZĄCA GWIAZDA KINA Daniel Kaluuya - Uciekaj! Galeria (16 zdjęć)

Making an entrance: All eyes were on the royal when she made her red carpet entrance

Przed ceremonią rozdania nagród książęca para spotkała się z nominowanymi.



Kate i William zasiedli w pierwszym rzędzie.


Książę William osobiście wręczył nagrodę w kategorii Fellowship Award, która jest najwyższym wyróżnieniem przyznawanym przez Akademię, osobie, która włożyła wyjątkowy wkład w produkcję filmu, telewizji lub gry. Tegoroczne wyróżnienie otrzymał brytyjski filmowiec Sir Ridley Scott.



Książę powiedział także:
"Catherine i ja jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że możemy być tu z Wami tego wieczoru. Nagrody filmowe są tylko częścią działalności BAFTA. Przez lata obserwowałem ich pracę w Wielkiej Brytanii, Los Angeles, Nowym Jorku i Azji - od stypendiów i wspierania nowych talentów, aż po kursy mistrzowskie z najlepszymi - wielu z nich jest tu dziś z nami. Wsparcie BAFTA - dzielenie się umiejętnościami, wiedzą i czasem - oznacza, że ​​możemy zapewnić rozwój kreatywnych talentów w Wielkiej Brytanii i na całym świecie. Gwarantuje to, że możemy zrobić znacznie więcej, aby pomóc utalentowanym ludziom z różnych środowisk uzyskać szansę na odniesienie sukcesu. Odbiorca tegorocznej Fellowship - najwyższego zaszczytu, jaki może obdarzyć Akademia - to prawdziwe kino. Jego filmy należą do moich ulubionych! Reżyser i producent, którego praca angażuje widzów od ponad 40 lat i których kreatywność wciąż inspiruje kluczowe talenty nowej generacji ... Witaj na scenie, Sir Ridley Scott."
Bumping along: The brunette seemed to be coping with her third pregnancy with poise

Po gali para spotkała się z nagrodzonymi, aby osobiście im pogratulować.





William zdradził w rozmowie, że "kochał" Baby Driver i uwielbia słuchać muzyki jadąc autem.

Making their ascent: From behind, she displayed a neat velvet black bow

KSIĘŻNA MIAŁA NA SOBIE:
suknia - Jenny Packham
biżuteria - najprawdopodobniej prezent ślubny
kopertówka - Mascaro
szpilki - Prada

Traditional: Kate's black accessories, including her shoes, bag and ribbon, were a subtle nod in London to the movement


KILKA CHWIL Z DZISIEJSZEGO DNIA:




 

114 komentarzy:

  1. Łał i jeszcze raz łał. Jak tak pięknie można wyglądać w zaawansowanej ciąży?! Suknia ma przepiękny,głęboki kolor dobrany do niezwykłej biżuterii i perfekcyjny krój ładnie akcentujący dekolt,ale nie opinający. Po prostu czysta klasa i perfekcja.Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kate wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co czytałam to podobnież kreacja Kate wywołała mały niesmak (?). Wszystkie panie są ubrane na czarno, prawdopodobnie solidarnie z akcją #metoo i ofiarami molestowania seksualnego, a Kate się wyłamała i wybrała zieleń. Wiadomo coś więcej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prawdopodobne,że włączenie się księżnej w akcję mogłoby zostać trochę źle odebrane,bo niestety ale zawsze znajdzie się ktoś kto stwierdzi,że "jej nie przystoi". Być może również Kate stosuje zasadę,że czerń nie powinna być noszona przez kobietę w ciąży. Dokładnie raczej nie wiadomo

      Usuń
    2. wszystkie aktorki są ubrane na czarno. W tej sytuacji to Kate się wylamuje w zieleni i stwarza niepotrzebne kontrowersje. A poza tym co jest zlego w potepianiu molestowanie seksualnego kobiet? Tu raczej nikt się nie przyczepi

      Usuń
    3. ANONIMOWY 18 lutego 2018 20:45

      Kate będąc w ciąży nie raz nosiła czarną suknię - np. czarną koronkową Diane von Furstenberg. Więc nie stosuje tej zasady o której piszesz.

      Usuń
    4. Nie może manifestować swoich poglądów oficjalnie, gdyby przyszła ubrana na czarno złamała by "żelazną" zasadę ponieważ właśnie gdyby ubrała się na czarno byłoby to wyrażeniem jej poglądu oficjalnie.

      Usuń
    5. Dokładnie karolina. jednym zdaniem zakasowałas wszystkie anonimy, które udaja wielkich ekspertów! brawo!

      Usuń
    6. Camilla wspiera ofiary gwałtu i przemocy domowej, tematy powszechnie uważane za "tabu", czyli jednak się da, a kate się po prostu nie chce

      Usuń
    7. Ale jakie manifestowanie poglądów? Sorry, ale jakie można mieć poglądy wobec molestowania i przemocy seksualnej? Chyba oczywiste, że każdy normalny człowiek potępia te zjawiska, więc ubranie się na czarno przez Księżna w tym przypadku byłoby jak najbardziej pozytywne i godne wzorowania, bo oznaczałoby solidaryzowanie się z ofiarami przemocy. Tylko tyle! To nie polityka a zwykły przejaw humanitaryzmu i przyzwoitości.

      Usuń
    8. Oni nie mogą publicznie wygłaszać swoich poglądów. Jeśli Kate mialaby czarna sukienkę zostałoby to odebrane jako poparcie dla tej akcji. A nie wolno jej tego robić :)

      Usuń
    9. dziewczyny wy dalej nie rozumiecie że tu nie chodzi o politykę, a o kobiety? co znecanie się nad kobietami ma do polityki, ktoś mi wytłumaczy? jakby Kate chciała, to mogłaby ubrać czarna sukienkę. A tak wywołała królowej niepotrzebny skandal ze nie wspiera kobiet na całym świecie które doświadczyły molestowania i przycmila tym całą gale.

      Usuń
    10. Ubieranie się na czarno nic nie znaczy tak naprawdę i sam pomysł jest mocno średni. Każda normalna kobieta wspiera akcję, nie musi z tego powodu ubierać się na czarno, stawać publicznie na głowie czy klaskać uszami. Lepiej gdyby zamiast ubierać się na czarno - wszystkie panie zrobiły coś w kierunku poprawy sytuacji molestowanych kobiet.
      A co do Kate - sukienka jest ciemna, nie krzykliwa i nie czerwona. Gdyby ubrała się na czarno, znalazłby się tuzin osób twierdzących, że kobiecie w ciąży nie przystoi czerń, albo że na taką galę nie powinna zakładać czarnej sukni, albo że protokół mówi to i tamto... ;).

      Usuń
    11. Przecież Kate już ubrala czarną sukienkę na podobną gale. To jest bzdura z tą czernią,ktoś to wymysil a teraz reszta powiela. protokół nie mówi że nie można ubrać czarnej sukni.
      A co do tego drugiego, to jasne że trzeba się angażować w akcję społeczne dotyczące molestowania. Ale nagłasniane tych akcji to też bardzo ważna sprawa, w wielu krajach to wciąż temat tabu. Jedną prostą czynnością Kate mogła tyle zmienić, szkoda że jej się nie chciało.

      Usuń
  4. Czyzby Kate bylo widac biust czy mi sie tylko tak wydaje? Sukienka podobna do czarnej ktora miala na sobie kilka razy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem suknia podobna do tej: https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article4780057.ece/ALTERNATES/s615/Kate-Middleton-Dress-Main.jpg też projektu Jenny Packham :)

      Usuń
  5. Boże jak Kate pięknie wygląda!!!!!!!!! Kocham tą suknię! I więcej tak cudownego glam make-up'u!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten naszyjnik jest przepiękny wiadomo czy pochodzi z królewskiej kolekcji czy jest nowy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy biżuteria którą ma na sobie Kate należy do królowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, spekuluje się, że jest to prezent ślubny.

      Usuń
  8. Wow jaka ona seksowna w tej sukience jesteśmy w szoku promienieje w ciąży nie pomyslslam ze onaozalozyo taka sukienke

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wiem. Jakoś mi ta suknia nie leży. Rozumiem, że brzuch trzeba w coś zmieścić, ale za dużo tych marszczen. Biust wygląda jak obwisly. Do tego ten kolor...jakas taka poczerniala zielen. Uwielbiam styl Kate, ale ta suknia jest moim zdaniem, niezbyt dobrze dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  10. jest akcja Times up. Wszystkie aktorki przyszły na czarno żeby pokazać przeciw molestowaniu seksualnemu kobiet. Kate ubrala zieleń. Mozna interpretowac to tak, jakby księżna popierala molestowanie seksualne...bardzo niesmaczne zachowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rodzinie królewskiej,czerń jest przeznaczona na czas żałoby. Poza tym księżna jest w ciąży,a wtedy nie nosi się czerni

      Usuń
    2. E, od razu popiera? Mocno przesadzone, to, że nie przyszła w czerni, bo "tak robią wszyscy", to wcale nie znaczy, że popiera molestowanie seksualne. Naprawdę nie widzę powodu dla którego miałaby założyć na siebie czarną suknię, niby dlaczego?

      Usuń
    3. poza tym Kate podobno jako członkini rodziny królewskiej nie może angażować się w takie akcje

      Usuń
    4. moze dlatego zeby pokazac ze ciepienie ofiar molestowania seksualnego nie jest jej obojetne?

      Usuń
    5. poza tym czerń nie jest zarezerowowana tylko na czas żałoby w brk. jakby chciała to mogłaby ubrać, camilla ubierała czarne suknie.

      Usuń
    6. ANONIMOWY 18 lutego 2018 21:26

      Po raz kolejny piszesz bzdury. Kate będąc w ciąży nosiła czarne kreacje np. czarną koronkową suknię Diane von Furstenberg (w obecnej ciąży jak i w ciąży z Charlotte). Nie pisz więc głupot.

      Usuń
    7. Może dlatego ze takie było ustalenie? Żeby pokazać ze także nie jest obojętna i ze wspiera i jednoczy sie z innymi? Żeby nie było niepotrzebnych niedomówień i żeby nie była na wszystkich językach jako ta zła? Żeby sie nie wyróżniała jako jedyna? Żeby pokazać, ze nie zajmuje sie tylko „bezpiecznymi” problemami?

      Usuń
    8. Kate nie jest aktorka...

      Usuń
    9. Nie może manifestować swojego poglądu oficjalnie !!!
      Jestem zażenowana, że jeszcze tyle osób interesująca się monarchią tego nie wie...

      Usuń
    10. widac ze ty sie "interesujesz" monarchia, a nic nie wiesz. camilla i karol manifestuja swoje poglądy publicznie juz od kilkudziesięciu lat, a kate nie moze?

      Usuń
    11. W tej rodzinie zakazy i nakazy są pojęciem względnym, bo to czego jedni nie mogą, inni robią z uśmiechem, tak jak jest z czernią, ubraniami, przytuleniami i kontaktem z ludźmi, jakimiś selfie itp podejrzewam ze gdyby dzisiaj wystąpiła Meghan to byłaby od stop so głów na czarno włącznie z majtkami i jeszcze usłyszelibyśmy przemowę na ten temat z jej ust. Myśle ze Kate nie czuje sie po prostu dobrze w takich tematach i wystąpieniach, nie jest to w jej stylu, poza tym jest w ciąży, a chyba najważniejsze żeby sie dobrze i swobodnie czuła

      Usuń
    12. Co ma kolor sukienki do swobody? Serio...poza tym tu nie chodzi o politykę i poglądy. Tu chodzi o wspieranie ofiar przestępstwa, w tym wypadku molestowania i to na całym świecie. Kate pokazała tym niestety swoja ignorancje tego tematu, który przecież dotyczy milionów kobiet na świecie.

      Usuń
    13. EtykietaEjej tego zabrania...

      Usuń
    14. etykieta tego nie zabrania

      Usuń
    15. ZABRANIA !

      Usuń
    16. Straszne wsparcie, naprawdę... Założyć czarną kieckę... Już lepiej by było, gdyby wszystkie te damy w czerni wzięły się do roboty i zrobiły coś konkretnego dla kobiet molestowanych. Naprawdę, to takie ważne czy ktoś ma czarną sukienkę czy ciemnozieloną? Czy serio trzeba pokazywać publicznie KOLOREM ubrań swoje poglądy? Ile mamy lat, pięć? Dajcie spokój... Cała ta akcja z ubieraniem się na czarno i późniejszymi komentarzami kto się ubrał, a kto nie - jest żenująca... I absolutnie nijak nie pomaga kobietom.

      Usuń
    17. Przecież Kate już ubrala czarną sukienkę na podobną gale. To jest bzdura z tą czernią,ktoś to wymysil a teraz reszta powiela. protokół nie mówi że nie można ubrać czarnej sukni.
      A co do tego drugiego, to jasne że trzeba się angażować w akcję społeczne dotyczące molestowania. Ale nagłasniane tych akcji to też bardzo ważna sprawa, w wielu krajach to wciąż temat tabu. Jedną prostą czynnością Kate mogła tyle zmienić, szkoda że jej się nie chciało.

      Usuń
    18. NIE ZABRANIA. Camilla się angażuje w takie akcje to Kate nie może?

      Usuń
  11. Kate ma dzisiaj dziwnie duże piersi, ale bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ma duże piersi bo jest w 7.miesiącu ciąży?

      Usuń
  12. Mi się podoba ta suknia, a biżuteria jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  13. Kate wygląda oszałamiająco, absolutnie wspaniale, moim zdaniem o niebo lepiej niż rok temu (szczerze pisząc, po sukni z zeszłego roku aż się obawiałam, co założy). I do tego ta biżuteria!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Suknia naprawdę ładna, Kate dość mocno wyeksponowała piersi sama akurat uważam, że nie jest to eleganckie ale z drugiej strony poza ciaza Kate raczej biusty nie ma wiec teraz ma co eksponować wiec może chciała podkreślić. Biżuteria dla mnie nie pasuje do tej sukienki jest zbyt ciężka, do zwiewnej sukni, dla mnie gryzą się te odcienie zieleni, ale to może dlatego, że ja lubię jak wszytako pasuje do siebie kolorystycznie. Kate nie zawsze zachwyca stylizacjami, ale muszę przyznać, że wieczorowe kreacje ma zazwyczaj na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chciała pokazać, że w ciaży przynajmniej ma biust bo tak to jest jednak mega płaska :D

      Usuń
    2. Z tego co kojarzę Kate miała stylizacje z dekoltem i nie była wtedy w ciąży, różowa sukienka ,dekolt w serek i miała ją w podróży zagranicznej, w Kanadzie bądź Australia/Nowa Zelandia i też ostatnio na jakimś przyjęciu u królowej miała dekolt, różowa suknia.

      Usuń
    3. Może miała dekold wtedy ale biustu nie, wiec temu przeszło to bez echa :D

      Usuń
    4. Mi też ta biżuteria, jakoś nie pasuje do tej sukienki.

      Usuń
  15. Widać, że Kate przybrała więcej kilogramów teraz, wygląda ładnie, ale chyba pierwszy raz widzę u niej taki dekolt :D choć przy długiej sukni, i dużym już brzuszku pewnie Kate czuła się lepiej w większym dekoldzie bo tak to mogła by wyglądać jak wielka kulka a tak to dekolt zwraca uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie aktorki robią zamieszanie o molestowanie a na każdej imprezie sa prawie gole. Zwykła hipokryzja. Cieszę sie ze Kate nie uległa tym fanaberiom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ma to jak sie ubierasz do tego czy ktoś powinien dotykać cię wbrew twojej woli? widać ze w ogóle nie rozumiesz problemu. i to nie chodzi tylko o swiat show-biznesu (gdzie problem jest rozpowszechniony) ale o wszystkie kobiety i dziewczynki molestowane na świecie. lepiej nic z tym nie robic? niech mezczyzni dalej wykorzysuja? pani by chyba nie chciała by pani: matka czy corka tego doswiadczały tego w pracy?

      Usuń
    2. przecież one tylko walcza o to by czuć sie bezpiecznie w swojej pracy. i walcza dla wszystkich kobiet na swiecie. czy pani nie chciałby sie czuc bezpiecznie w pracy?

      PS a co ma to jak sie ktos ubiera do tego by nikt go nie dotykał bez jego pozwolenia?

      Usuń
    3. Moga ubierać się jak chcą. Nie wiem czy zdjaesz sobie sprawę, że nawet gdybym przyszła na imprezę w krótkiej sukience z dekoltem, to żaden facet i tak nie ma prawa mnie skrzywdzić. Serio, skończcie z obwinianiem ofiar. Kobiety mogą nosić to co im się podoba i to nie one są przyczyną molestowania, a faceci którzy nie potrafią utrzymać swoich popędów na wodzy. Twój komentarz jest szkodliwy społecznie.

      Usuń
    4. Bardzo trafna uwaga.

      Usuń
    5. A ja sie po części zgadzam z autorka komentarza. Wiadomo nie ma przyzwolenia i nie wolno tego robic ake gdzie one były i co zrobiły jak doszło do molestowania? Dlaczego żadna wtedy nie zgłosiła tego? Dlaczego pozwoliły zeby ta osoba czuła sie bezkarna i skrzywdziła kolejne kobiety? Dlaczego dopiero teraz jak sa sławne i bogate o tym mówią? Jaki przykład stanowią? Ze mimo wszystko nie warto tego zgłaszać póki nie jest sie znanym? To co ma zrobic zwykla kobieta? Odpuścić tak jak one? A co córki to sorry ale nie chciałbym zeby moje dziecko przyszło z gołymi piersiami na studniówkę bo jej wolno. Jaki one przykład dają młodym dziewczynom? One powinny byc wzorem a moim zdaniem niestety nie sa.

      Usuń
    6. Tyle że wiele aktorek (i aktorów) specjalnie ubiera się prowokująco, żeby przyciągnąć uwagę i znaleźć się w centrum zainteresowania. Wielu chce uwieść reżyserów i producentów i w ten sposób dostać rolę w filmie. Poza tym nic nie wkurza mnie bardziej niż mówienie, że możesz ubierać się jak chcesz i to nie powinno nikogo obchodzić. To jest tak płytkie. Strój jest przecież po coś. Np. kiedy nosisz czerń, wyrażasz swoją żałobę, kiedy zakładasz eleganckie stroje do opery/teatru/kościoła/ na ślub itp., chcesz podkreślić dostojność tej chwili, kiedy ubierasz się seksownie, to chcesz się komuś podobać i kogoś uwieść. Dziewczyny chodzą z piersiami niemal na wierzchu i dziwią się, że mężczyźni się za nimi oglądają i puszczają do nich oko. Może te dziewczyny nie są tego świadome, ale ubierając się w ten sposób, komunikują, że są otwarte na płeć przeciwną. W społeczeństwie, w szkole brakuje przedmiotu Podstawy antropologii. Jasne, że mężczyźni nie powinni molestować takich półnagich kobiet, ale niech te kobiety wiedzą, że nic w życiu nie robimy dla siebie w izolacji od całej reszty świata.

      Usuń
    7. Właśnie przez takie gadanie jak anonimy 21:40, ten problem wciąż istnieje i istnieje obwinianie ofiar. proszę się głęboko nad sobą zastanowić i zrozumieć co robi pani źle.

      Usuń
    8. A co panią obchodzi kto się jak ubiera? Chyba ma pani własny rozum by ubierać się jak się Pani chce. Miło być tak ocenianym przez cały świat dlatego że nie wybrało się tak jak ktoś sobie wymarzyl? Chyba nie. Proszę dac sobie żyć i pozwolić żyć innym jak się chce.
      Aha i gwizdanie i zaczepianie kobiet przez mężczyzn na ulicach, tylko dlatego że nie jest cała ubrana w burke czy coś zakrywajacego, to już szczyt chamstwa i wiesniactwa i to ci mężczyźni mają problem z kulturą a nie te panie.

      Usuń
    9. Anonimowy19 lutego 2018 11:00 - w pełni się zgadzam, bardzo dobrze napisane, wiele kobiet ubiera się wyzywająco a potem są zdziwione że są zaczepiane, zgwałcone itp! jasne że facet nie ma prawa tknąć kobiety bez jej zgody ale trochę umiaru trzeba zachować w wyglądzie bo trzeba być naprawdę ograniczonym żeby nie wiedzieć że wyzywający strój zachęca mężczyznę do pewnych rzeczy i jeżeli nie chcemy zachęcać przypadkowych mężczyzn psycholi którzy nie mają szacunku do kobiet to trzeba się mniej wyzywająco ubierać
      Kto zostanie prędzej zgwałcony - dziewczyna w mini z wielkim dekoltem czy dziewczyna w "normalnej" sukience?? myślę że gdyby zrobiono takie statystki to wyszłoby że jednak strój ma znaczenie...

      Usuń
    10. Anonimie z 12.27, właśnie przez takie myślenie jak twoje dzieje się krzywda dziewczynom i kobietą. Zastanów się nad sobą, bo jestem przekonana na 100%, że wychowasz córki i wnuczki na przyszłe ofiary molestowania i gwałtu

      Usuń
    11. Ale dlaczego przywołujesz tu burkę? Kobiety w Polsce ich nie noszą. Czy dla ciebie wybór leży wyłącznie między nagością a burką? Trochę biedy to wybór. Dziwne: blog o księżnej Cambridge, o elegancji, a tu tyle wpisów popierających byle jaki, wulgarny styl...

      Usuń
    12. Anonimy 11:14, z takim podejściem to wychowasz przyszłych gwałcicieli

      Usuń
    13. Nie lepiej urodzić dziecko na świecie w którym nie ma gwałtów i molestowan i nie jest to społecznie akceptowalne niezależnie od tego co masz na sobie, niż od malego uczuc corke zyc w strachu i ubierac się jak zakonnica i tak jak mężczyzną będzie chciał je coś zrobić to coś zrobi?

      Usuń
  17. Ale Kate jest okrąglutka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kate wygląda pięknie, widać, że włożyła dużo pracy zeby się przygotować, piękne włosy, sukienka. Ślicznie wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  19. Kate wygląda cudownie w tej stylizacji :)Sukienka idealnie dobrana :) Biżuteria również zdecydowanie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kate wygląda ślicznie tak promiennie :)Bizuteria jest wspaniała,szczególnie podobaja mi sie kolczyki .Elwgancko i z klasą to zdecydowanie styl Kate :);)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pięknie, kolorystycznie dobrana biżuteria i w końcu widoczny brzuszek, a nie ukryty pod płaszczykiem, a sukienka identyczna jak kiedyś miała czarną, w każdym razie promienieje i patrząc na nią człowiek myśli: Też bym chciała wyglądać tak w trakcie ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygąda olśniewająco! Ale mam wrażenie że brzuszek jakjna 7 mies. taki mały w porównaniu do poprzednich ciąż

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy wy jesteście normalne?! Uważacie, że Kate popiera molestowanie seksualne, bo nie ubrała się na czarno?!?! Czy wy jeszcze wiecie, co mówicie?! Przede wszystkim "czarny protest" dotyczy aktorek, które protestują przeciwko wykorzystywaniu ich w branży filmowej przez m.in. producentów, którzy ze sex zgodzą się wypromować młode aktorki. Kate nie jest aktorką tylko gościem na rozdaniu nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, to protestują aktorki i to one miały ubrać się na czarno,a nie zaproszeni goście. To tak jak w Polsce- czy kiedy protestują pielęgniarki lub nauczyciele, to czy cała reszta społeczeństwa też protestuje? Nie, nie protestuje. Poza tym niech te wszystkie aktorki zamiast ubierać się na czarno ubiorą się z klasą i elegancko. Większość z nich na takie gale i festiwale filmowe przychodzi półnaga, mają wszystko wulgarnie odsłonięte. Domagają się od innych szacunku dla swojego ciała, a same go do siebie nie mają.

      Usuń
    2. Jeżeli uważasz, że strój w jakim jesteś ubrana przewala na molestowanie to naprawdę powinnaś się wstydzić, że jesteś kobieta. Czyli jak masz strój na plaży to ktoś może Cię dotykać bo sama się prosisz i powinnaś chodzić w burce...

      Usuń
    3. A co ma to jak się ubierasz do tego czy ktoś powinien cię dotykać bez twojej woli? Nie ważne czy masz minispodniczke czy szlafrok, nikt nie może Cię dotykać bez twojej woli tylko dlatego że jest mężczyzną i mu się zachce. Proszę się doedukowac w tym problemie.

      Co do Kate, to tu nie chodzi tylko o świat show-biznesu, co aktorki wiele razy podkreślaly. Tu chodzi o wszystkie kobiety, które nie czują się bezpiecznie w swojej pracy, szkole i domu. Na całym świecie. Dość już przyzwolenie na wykorzystywanie kobiet przez mężczyzn i siedzenie cicho. Kate taka bierna postawa pokazuje że los ofiar na całym świecie, W tym małych dzieci jest jej obojętny. Bardzo nieładnie.

      Usuń
    4. Strój kąpielowy nosi się na plaży. A wiele kobiet chodzi chodzi półnago po ulicach miast. I w ogóle dlaczego wyjeżdżasz tu z burką? Kobiety w Polsce nie noszą burek. Czy znasz tylko takie stroje : strój kąpielowy i burka? Nie wiesz, że można się ubrać normalnie, elegancko, przyzwoicie?

      Usuń
    5. Na plaży wszyscy noszą stroje plażowe, osoba w jeansach wyglądałaby nie na miejscu, dość dziwnie. Natomiast w innych miejscach PUBLICZNYCH nosimy inny strój, osoba półnaga wygląda nie na miejscu.

      Usuń
    6. Anonimie z 9.39, czy ty widziałaś kiedyś stroje gwiazd Hollywood na jakiejś imprezie? To nie są stroje wyjsciowe, lecz stroje wulgarne, które mnie kojarzą się z pornografią. I tak, tak, uważam, że strój przekłada się na to czy ktoś jest molestowany czy nie. Natomiast ty źle napisałaś, ponieważ użyłaś czasownika "powinien". Nie nie "powinien", ale co chce powiedzieć światu dziewczyna, która latem chodzi w szortach, które poprawniej należałoby nazwać majtkami? Bo wiesz, żyjemy wśród istot, które składają się z psychiki. Wiesz, kobiety i mężczyźni mają psychikę.

      Usuń
    7. No właśnie mężczyźni mają psychikę, mają mózg itd. Więc powinno wiedzieć że nie wolno dotykać innej kobiety bez jej pozwolenia bez względu na to jak jest ubrana. Ludzie, jest XXI wiek a ja wciąż muszę wam to tłumaczyć?

      Usuń
  24. Zdecydowanie nie:(Oczywiście to żadne rozczarowanie, bo Kate zdążyła już nas przyzwyczaić do swojego nieciekawgo stylu, który obecnie niestety wykazuje totalną tendencję spadkową...Kolejna zupełnie nietrafiona kreacja. Niezły kolor, tylko, że na pewno nie dla księżnej - strasznie ją gasi:( Linia sukni jest makabrycznie pospolita i sztampowa. Rozumiem, że Kate zawsze dąży do klasycznego looku, ale to nie jest jego najlepszy przejaw. Sytuację próbuje ratować niezły naszyjnik, ale bezskutecznie... Zastanawia mnie również dlaczego Kate nigdy nie wybiera ciemniejszej pomadki na wieksze wyjścia? Sądzę, że niesamowicie by zyskała w odcieniu głębokiej szlachetnej wiśni, zgaszonej i lekko przydymionej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka linia, bo Kate jest w ciąży. Przecież nie ubierze wąskiej sukienki ściskającej całe ciało ;). Kolor bardzo ładny, głęboki, idealny na oficjalną galę. Naszyjnik odrobinę zbyt bogaty, ale przy stosunkowo prostej sukni prezentuje się nieźle. A pomadki ciemnej zapewne nie wybiera z tych samych powodów, z których nie maluje paznokci u rąk na ciemne kolory - chodzi zapewne o zachowanie naturalności i brak krzykliwości.

      Usuń
  25. Kate większy skandal wywołała nie przychodząc na czarno, niż gdyby przyszła. A przecież brk tak nie lubi skandali...

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi osobiście ta sukienka nie podoba się dziwnie jakoś leży na ramionach jakby miała spaść i dużo bardzo marszczeń, a do tego ta okropna zieleń. Niestety nie zachwyciła mnie ta stylizacja. Ale jest coś na co zwróciłam uwagę mianowicie jak Kate juz siadała to po prostu w moim odczuciu myślałam że jej biust wyleci (jestem kobietą, ale te zdjęcia i filmiki po kilka razy oglądałam) po prostu ten dekolt jest jakiś dziwny czy ktoś to tez zauważył.
    Z zeszłego roku też nie za bardzo jej stylizacja, ale z 2011 po prostu pięknie
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie można ogladnac jakieś filmiki z wczoraj?

      Usuń
    2. Czy ja wiem, raczej ten dekolt jest tak minimalny że nie było takiej możliwości aby coś wypadło

      Usuń
  27. Serio, jesteście aż tak ślepe? Nie widzicie tego czarnego paska, wstążki pod biustem ? Jak dla mnie to właśnie w ten sposób poparla ta manifestacje. Bardzo sprytnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno już żadna stylizacja nie podobała mi sie tak jak ta! Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedna z jej najpiękniejszychodzę sukni, wygląda olśniewająco! ! A Kolor dobrany genialnie, nie czarny bp nie moze się angażować ale b.ciemna zieleń bo jednak po kobiecemu popiera w głębi ducha. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że może się angażować. Tu nie chodzi o politykę, tylko o wspieranie ofiar molestowania na całym świecie? co ma do tego polityka? Kate jako kobieta powinna wesprzeć akcję żeby pokazać że los ofiar nie jest jej obojętny.

      Usuń
  30. A Ty Karolino nie dyktuj czy piszemy jako anonimowy, czy uzywając imienia. Jest taka możliwość; którą oferują autorki bloga i bez takich komentarzy proszę. Choć komentarz ktory skomentowalas nie był moj, to nie życzę sobie takich nagonek. Jest możliwość korzystania z tej opcji i jest to mój osobisty wybór !!! pozdrawiam. Zawsze Anonimowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się pod tym podpisuję. Nie życzę sobie, żeby ktoś wypominał mi, że używam opcji Anonimowy skoro jest to opcja tak samo w porządku jak inne. Poza tym imię Karolina wcale nie jest bardziej nieanonimowe

      Usuń
    2. Ale Karolinie nie chodzi o anonimowość, tylko żebyście nie pisały o rzeczach o których nie macie pojęcia!

      Usuń
  31. Przepiekna suknia, przepiekna bizuteria (chetnie dowiedzialabym sie czegos na jej temat!), jedna z najlepszych stylizacji Kate!
    Suknia ma czarna szarfe pod biustem i to jest ponoc sygnal, ze solidaryzuje sie z aktorkami.
    Nota bene - bardzo podobny dekolt miala Diana - i wszyscy az piszczeli z zachwytu....

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie oburzałabym się tak z powodu koloru sukni Kate, a już tym bardziej nie wysnuwałabym na jego podstawie wniosków, że Kate w jakikolwiek sposób popiera molestowanie seksualne. Akcja #metoo nie wydaje mi się jakoś szczególnie nacechowana politycznie, więc Kate pewnie mogła postawić na czerń bez obaw, że zostanie to źle odebrane, ale wcale nie musiała. Nie jest aktorką, jest księżną. Nie musi kolorem swojego ubrania przypominać, że jest przeciwna temu czy innemu złu. Jej praca polega na pochylaniu się nad wszystkimi możliwymi problemami społecznymi tego świata. Nie wiemy oczywiście co ona prywatnie myśli o tym czy o tamtym temacie ani które z tych spraw są jej szczególnie bliskie, a które nieco mniej, ale fakt faktem – na tym opiera się jej życie, bo to w dzisiejszych czasach oznacza bycie członkiem rodziny królewskiej – wspieranie, przypominanie i zwracanie uwagi na zło tego świata. Abstrahując już od koloru sukienki, nie jest ona ani szczególnie piękna, ani szczególnie brzydka według mnie, ot taki typowy wybór Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Do
    ANONIMOWY 19 lutego 2018 06:05
    ANONIMOWY 19 lutego 2018 08:11

    Możecie sobie pisać anonimowo, możecie pisać z konta, możecie pisać z podaniem imienia, nazwiska lub pseudonimu, możecie również w ogóle nie pisać. Mój komentarz nie dotyczył sposobu komentowania tylko jego treści. Piszecie głupoty, które nie mają żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości. Jak nie znacie się na protokole to nie komentujcie, a nie specjalnie wprowadzacie w błąd innych czytelników. Powtarzam po raz kolejny (bo może nie doczytałyście) - księżna Kate może nosić czerń na spotkaniach będąc w ciąży (co można zauważyć w ciąży obecnej jak i w ciąży z księżniczką Charlotte).

    Do ANONIMOWY 19 lutego 2018 06:05
    Skoro, jak sam/-a piszesz - "Choć komentarz ktory skomentowalas nie był moj" to po co w takim razie zabierasz teraz głos i się wielce oburzasz?? Trzeba było nic nie pisać, skoro komentarz ni był twój. Dziwna/-y jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja juz wcześniej dałam komentarz ale zapomniałam zapytać o naszyjnik czy to coś królewskiego czy zwykły naszyjnik? I jeszcze jedno pytanie związane trochę z tym blogiem trochę nie ale Co piszą brytyjskie gazety o Kate na BAFTA?
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisza ze Kate wywolala skandal nie ubierajac się na czarno

      Usuń
  35. Mam pytanie o ktorej jest ro expo

    OdpowiedzUsuń
  36. Uważam,że Kate przyjęła rolę,na którą nie zgadzała się choćby Diana. Chciała zostać żoną Williama i się totalnie podporządkowała.
    Nie wyraża własnych opinii, nie jest aktywna w żadnej sferze. To protokół zmusił ją do objęcia patronatem fundacjii i organizacjii.
    Jasne,tematykę problemów miała dowolną, więc wybrała co jej odpowiadało,ale czy jakoś szczególne je promuje? Robi co musi i nic więcej.
    Wolałaby być w domu, nie udzielać się i to jest niestety widać od jakiegoś czasu. Musiała iść na galę BAFTA, więc poszła, tyle.
    Na tym jej rola się skończyła. Nie twierdzę, że popiera molestowanie,ale miło by było gdyby akurat wczoraj się nad tym tematem pochyliła.
    Więcej hejtu spadło na nią z powodu braktu solidarności, niż gdyby założyła czarną suknię.
    I nie przkonuje mnie twierdzenie, że chce jak nawięcej czasu przebywać z dziećmi, dlatego jej aktywność jest ograniczona.
    Trochę naciągane. Ciąża-rozumiem. Jednak matki pracują,wychowuja dzieci i jest to normalne. Ta taryfa ulgowa kole trochę w oczy.
    Mam nadzieję, ze Meghan okaże się bardziej spontaniczna, niezależna niż Kate. To mogłoby ją pozytywnie napędzić do działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie zgadzam się z tą opinią. Jej marzeniem był ślub w Williamem i marzenie spełniła. Być może nie chce walczyć z etykietą i skończyć jak Diana ale mnie rozczarowuje.
      Nawet jak wybiera się na jaką imprezę patronacką to wszystkich interesuje jak się ubierze a nie co powie. Przyjedzie, przeczyta przemówienie, uściśnie kilka dłoni i wyjeżdża. Taka praca.
      Czy jako młoda matka nie mogłaby odwiedzać domów dziecka lub zająć się schroniskami dla zwierząt?
      Teraz przejmie jeszcze kilka patronatów po coraz starszej Elżbiecie i tyle nowości.
      Cała nadzieja w Meghan - wydaje się być bardziej spontaniczna.
      I nie piszcie że jej wolno bo to William będzie królem bo to kwestia osobowości.

      Usuń
    2. Bardzo dobrze i mądrze powiedziane cały czas o tym tak myślę a ty to pięknie ubrałaś w słowa i napisałaś
      Gosia

      Usuń
    3. Zgadzam się z Tobą w 100%

      Usuń
  37. Z przykrością trzeba stwierdzić, że Kate nie ma za grosz gracji, wdzięku ani prezencji. Suknia, która byłaby dobra, czy nawet świetna dla Diane Kruger, Angeliny Jolie albo Kate Bosworth, na księżnej prezentuje się beznadziejnie. Wbrew pozorom Kate jest naprawdę trudnym typem do "zrobienia" i moim zdaniem wymaga sztabu świetnych stylistów, żeby porządnie ją "podrasowali". Na razie wygląda bardzo pospolicie i nieciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Makijaże Kate są straszne, toporne czarne kreski, które bynajmniej nie dodają uroku, za dużo różu nakładanego zbyt blisko nosa i zlewajace się z cerą usta... Istny koszmar🙈 Kate

    OdpowiedzUsuń
  39. Rok temu księżna wystąpiła w pięknej sukni - cudownie eleganckiej i jak na Kate naprawdę świetną. W tym roku niestety się nie popisała. Ewidentny brak pomysłu na siebie. Z pewnością kolor, na jaki się zdecydowała nie odznacza się niesłychanym szykiem. Taka militarna zgniła zieleń to dobry wybór na codzień, ale Gala BAFTA wymaga chyba lepszej oprawy. Na takie wyjście powinna się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodałabym jeszcze sposób poruszania się. Obejrzałam kilka filmików z gali BAFTA. Kate porusza się zdecydowanie bez gracji. Idzie jak facet. Rozumiem, że brzuszek i trudniej się chodzi. Ale Kate zawsze się porusza jak facet. Te ruchy ramion...

      Usuń
    2. Bo Kate to taka wiejska dziewczyna.

      Usuń
  40. Nic nie przebije sukni z 2011 r. Nie widziałam w życiu piekniejszej!

    OdpowiedzUsuń
  41. A moim zdaniem suknia nie najgorsza :) tylko ten dekold taki jakby.. no.. za duży :)
    Co to tego całego zamieszania: ja powiem tak. Jeśli ktoś lata prawie goły publicznie, to nie ma co potem plakać. Zgadzam się z jedną z moich przedmówczyn: ubrania, które ledwo co zakrywają nie świadczą dobrze o czlowieku. I nie mówię, że uważam, że molestowanie jest ok. Uważam, że latanie z gołą dupą nie jest oznaką szacunku do siebie. A trudno szanować człowieka, który swoją godność ma w głębokim poważaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekolt za duży? Gdzie, przecież dekoltu praktycznie nie ma

      Usuń
  42. A kto to jest ta Pani, która obok nich się kręci? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzieki Bogu ze nie ubrała się na czarno i nie popiera tych idiotyzmów. Jestem oczywiście bezwzględnie przeciw molestowaniu kogokolwiek, ale te wystepy to hipokryzja kobiet, ktorym przez lata nie przeszkadzało odarcie ich z godnosci przez zwykle świnie, bo inaczej nie można tych gnid nazwać. Nie przeszkadzało bo było przepustką do kariery i pieniędzy. Gdyby wtedy zgłosiły zwyrodnialcow na policje ,może skala tego procederu byłaby mniejsza.Ale wtedy to się nie liczyło, a teraz gdy już wszystko się osiągnęło robią z siebie ofiary losu. Znowu można na tym zbić trochę kasy.A prawdziwy problem w prawdziwym świecie zostaje nierozwiazany.Show must go on w czarnych sukniach. Żałosne i smieszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Mnie jeszcze dodatkowo irytuje, że czarna suknie jest traktowana jako wielka pomoc dla osób molestowanych, a żadną miarą pomocy nie niesie. Ktoś tu wcześniej pisał, że warto zwrócić uwagę na ten problem. Tak wielokrotnie już uwagę zwracano - na wielu galach pojawiła się ta umowna czerń. Ile jeszcze przyjęć będzie w czerni? Bo jak dla mnie założenie czarnej kiecki nijak nie pomaga ofiarom. Niech zrobią coś konkretnego dla poszkodowanych zamiast wydawać grube pieniądze na suknie od topowych projektantów albo inne luksusy. Do przeciwdziałania molestowaniu potrzebne są fundusze a nie czarne sukienki.
      Po drugie - to faktycznie zastanawiające, że ofiary milczały tak długo. Rozumiem pęd do sławy, ale molestowanie zawsze będzie molestowaniem - należy to zgłaszać natychmiast choćby dlatego, aby inne osoby nie doświadczyły tego samego od zwyrodnialca.

      Usuń

Copyright © 2016 The Cambridge Family , Blogger