Przyjęcie na cześć księcia Karola w Pałacu Buckingham

Dziś w jednej z sal Pałacu Buckingham odbyło się przyjęcie zorganizowane przez Królową Elżbietę II na cześć jej pierworodnego, księcia Karola. Wydarzenie te jest związane z uroczystością nadania tytułu księcia Walii najstarszemu potomkowi brytyjskiej monarchini. Uroczysta ceremonia odbyła się 50 lat temu na dziedzińcu Zamku Caernarfon w Walii. Na przyjęciu pojawili się najbliżsi księcia Walii: księżna Camilla, książę William, księżna Kate, książę Harry, księżna Meghan, a także księżniczka Anna.

https://twitter.com/RoyalFamily

Spotkanie odbyło się w godzinach popołudniowych. Na początku podano informację, że będzie obowiązywał dress code white tie czyli mężczyźni we fraku, a kobiety w długich sukniach. Okazało się to niestety błędną informację. Patrząc na stroje zebranych gości, można się domyśleć, że raczej chodzi o black tie czyli mężczyźni w garniturze/smokingu, a panie musiałby ubrać na siebie sukienki koktajlowe.

https://twitter.com/KensingtonRoyal

https://twitter.com/RoyalFamily

Ciekawostką jest to, że tak naprawdę książę Karol otrzymał tytuł księcia Walii w wieku 9 lat. Było to dokładnie 26 lipca 1958 roku. Oficjalna ceremonia na Zamku Caernarfon odbyła się 1 lipca 1969 roku. Podczas uroczystości, książę Karol musiał złożyć przynależność do królowej mówiąc, że będzie człowiekiem życia, wiary, prawdy oraz czci. Następnie królowa Elżbieta II nałożyła mu koronę, która został zaprojektowana dla króla Jerzego V.

https://twitter.com/ClarenceHouse

Oprócz najbliższej rodziny księcia Karola, również byli obecni przedstawiciele walijskich organizacji charytatywnych oraz firm, które wspiera następca brytyjskiego tronu m.in. The Prince's Trust in Wales, Llangollen International Musical Eisteddfod oraz BBC National Orchestra of Wales. W czasie rozmowy z ministrem ds.Walii, Alunem Cairnsem. Na pytanie zapytane przez gościa jak księżna Meghan się czuje, odpowiedziała : Już prawie jesteśmy razem. Po zakończeniu rozmów z zaproszonymi gośćmi, rodzina królewska udała się na zwiedzanie wystawy z przedmiotami, które zostały użyte podczas inwestytury.

https://twitter.com/KensingtonRoyal

https://twitter.com/ClarenceHouse

Przedmioty, które mieli okazję podziwiać członkowie rodziny królewskiej to:
  • Korona
  • Miecz
  • Pierścień
  • Berło
  • Dokument nadania praw do posługiwania się tytułem księcia Walii
Embed from Getty Images
Embed from Getty Images


CO KATE MIAŁA NA SOBIE:

Sukienka - wykonana przez prywatną krawcową
Szpilki - Emmy London
Kopertówka - Alexander McQueen
Embed from Getty Images

CO MEGHAN MIAŁA NA SOBIE:

Sukienka - nieznany projektant
Płaszczyk - Amanda Wakeley
Szpilki - Paul Andrew
Kopertówka - Wilbur & Gussie
Embed from Getty Images


106 komentarzy:

  1. Sukienka Kate piękna, sukienka Meghan chyba uszyta z pałacowej kotary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobre porównanie ;) ale nawet gdyby nie ten płaszcze może ta sama sukienka nie byłaby taka najgorsza... Kate bardzo skromnie i taki duży kontrast się przez to pomiędzy dwiema księżnymi robi

      Usuń
  2. Elżbieta ale zadała szyku, jakoś przyzwyczaiła nas do jednokolorowych kostiumów, Kate ładnie, Meghan tez tylko po co ten płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Meghan musi lubić ten płaszcz, skoro jako jedyny miała 3 razy w trakcie oficjalnych wyjść, ogólnie ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie inny? Na plotki pisze ze płaszcz jest innego projektanta niż tu co pisało na blogu chyba amandy wakeley, ja się pogubiłam

      Usuń
    2. To jest płaszczyk projektu Amandy Wakeley. Księżna po raz pierwszy miała go na sobie podczas obchodów Dnia Wspólnoty Narodów w 2018 roku, a następnie na premierze spektaklu "The Wider Earth" w lutym tego roku ;).

      Usuń
  4. Liczyłam że przyjęcie będzie miało bardziej wieczorowy charakter czekam na okazję że zobaczyć obie księżne w tiarach

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie księżne wyglądają bardzo elegancko, ale Królowa Elżbieta po prostu oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  6. moge prosić o (sensowne, czyli nie tłumacz Google) tłumaczenie tej wypowiedzi?

    Rebecca English @RE_DailyMail

    Royal baby bonanza? Simon Weston spoke to Harry today who joked about the Wales/Engl rugby. 'I warned him & the duchess it serves him right as they will be getting plenty of sleepless nights when the baby is born. He said if they have anymore than two it will serve him right.'

    OdpowiedzUsuń
  7. Kate jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka Kate przypomina mi moją ukochaną Belulah z Royal Tour 2012 w stylu retro.Księżna wygląda w niej posągowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry jak pokazuje się z Meghan jest smutny jak wychodzi sam odpowiedzi
    Promienieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauwazylam

      Usuń
    2. Gdy jest z Meghan, to się o nią martwi, a gdy jest sam to wie że jest bezpieczna w domu , pewnie boli go to że ludzie ciągle hejtuja kobietę, którą kocha

      Usuń
    3. Meghan nie wygląda na zgnebiona, a Harry zamiast miec pretensje do innych powinien przyjrzeć się żonie i zrozumieć powody tego hejtu

      Usuń
  10. Kate pieknie wyglada.
    Sukienka Megan
    .. jak ciezka zaslona

    OdpowiedzUsuń
  11. Meg cudownie elegancko a płaszcz może jej służyć jako marynarka

    OdpowiedzUsuń
  12. Królowa to nie zachwyca, a obie księżne na głowę pobiła Camilla !

    OdpowiedzUsuń
  13. Megan wystroiła sie, jak na Oscary! Królowa ubrana jest skromniej i Kate również. Klasa sama w sobie. Niestety Megan nie ma tej klasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Meghan to celebrytka, a Kate jest księżna

      Usuń
    2. Co miała założyć worek? Meghan ubrała się tak jak powinna :)

      Usuń
    3. Te fanki Kate to strasznie monotematyczne są. Tylko celebrytka i celebrytka... Tylko tu akurat bardzo dobrze się wpasowała, bo rodzina królewska jest bardzo celebrycka i to bez względu jak się ubierają...

      Usuń
    4. Oj proszę nie wrzucać wszystkich do jednego worka. Jestem ""fanką"" Kate ale nigdy nie hejtowalam Meghan.

      Usuń
    5. Bardzo ładnie wyglądają - obie panie. U Kate fason sukienki i jak zwykle cudowne włosy, u Meg bardzo ładne upięcie i świetna sukienka w jasnej tonacji. Obie są ubranie skromnie i z klasą i dobrze "wpasowują się" w klimat spotkania.

      Usuń
    6. Zgadzam się. Megan chce błyszczeć. Wystrojona jest bardziej niż królowa byle tylko ja nią patrzeć. Do tego niesmaczne dla mnie jest ciągle myzianie się z Harrym.

      Usuń
  14. Meghan pięknie wygląda,

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko dlaczego Kate na przyjęcie przyszła w koszuli nocnej?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy 5 marca 2019 16:21, tłumaczenie:
    Czy royal baby to szczęście? Simon Weston rozmawiał z Harrym dzisiaj o walijskiej / angielskiej grze w rugby. "I ostrzegałem go i księżną, że będą mieli wiele nieprzespanych nocy kiedy dziecko się urodzi. On (Harry )powiedział, że jeśli będą mieli więcej niż dwie to jemu będzie to dobrze służyć. Tyle tłumaczenie, a resztę można się domyślić o co komu chodzi (śmiech). Niestety nie o to samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jeszcze jedna fraza mi umknęła. Powinno być: "Ja ostrzegałem go i księżną - dobrze mu tak - że będą mieli wiele nieprzespanych nocy kiedy dziecko się urodzi.

      Usuń
  17. Czemu jesteście tak nieobiektywne? Blog połączył obie rodziny Cambridge i Sussex. Niestety Meghan cały czas jest atakowana. Pomijam fakt że jest w ciąży i już choćby z tego powodu można ją oszczędzić w złośliwościach. Ale najbardziej dotyka brak obiektywizmu. Również jestem fanką Kate ale mogę bezstronnie zauważyć, że William na oficjalnych wyjściach nie przywiązuje uwagi do tego gdzie jest Kate (również jak była w ciąży). Harry natomiast bardzo opiekuńczo traktuje Meghan. Nie musicie jej lubić ale Harry ją wybrał i trzeba to uszanować.
    Widziałam Kate w wielu pięknych kreacjach ale dzisiejsza do niej nie zależy. Wygląda dziś dużo starzej od Meghan a ta dziś świeci blaskiem - być może z powodu ciąży. Tylko tyle - nie zabolało mnie że Kate wypadła dziś słabiej - nadal jest moją ulubienicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do anonimowy 19:07
      Dziękuję za wyważoną i obiektywną wypowiedź:-)
      Księżna Meghan też nie należy do moich ulubionych księżnych ale przeraża mnie ilość złośliwych, niesprawiedliwych wręcz często podłych komentarzy na jej temat.
      Czy ona zrobiła/ robi komukolwiek coś złego? Weszła do RK z zupełnie innego świata, innej kultury, jej mentalność pewnie również odbiega od "średniej" brytyjskiej. Jedno widać gołym okiem: włożyła wiele pracy w to aby dopasować się do nowego życia i wymagań jakie stawiane są członkini RK, robi postępy, wychodzi z nowymi inicjatywami!!!
      Najważniejsze jest to, że Harry ją wybrał, królowa zezwoliła na to małżeństwo i oby byli szczęśliwi .
      Współczuję jej szczerze, bo wiem co to znaczy "z dnia na dzień" zostawić wszystko i w imię miłości rozpocząć życie w innym kraju, z dala od rodziny, przyjaciół. A ona jeszcze jest cały czas obserwowana i oceniana. Do tego w ciąży- to taki piękny czas wyczekiwania i radości, kobiety ciężarne otacza się przecież szczególną troską...a Meghan mam wrażenie ciągle dostaje po głowie.... można ją krytykować ale proszę! W sposób kulturalny i konstruktywny.
      Pozdrawiam serdecznie
      Gosia L.

      Usuń
    2. Niestety są Podwójne standardy np. Kiedy Meghan pojawiła się sukience na jedno ramię to od razu hejt że złamała protokół, a przecie Kate też pojawiała się w takich suknia h na jedno ramię, juz w 1 roku po ślubie, oraz na urodzinach Karola w różowej a nie była za to krytykowana

      Usuń
    3. 19.37 Problem w tym, że niewiele osób wierzy w to, że ona to zrobiła z miłości. Sądzisz, że jakby Harry był zwykłym żołnierzem lub kierowca, to Meghan zmienilaby dla niego całe życie?
      O tym , że będzie obserwowana i oceniana wiedziala przed ślubem , zresztą doskonale widać jej parcie na szkło.
      Doniesienia mówią, że gdy Kate byla w ciąży i zaraz po porodzie, to Meghan nie "otaczala jej troska" , wręcz przeciwnie, więc czemu ona miałaby być inaczej traktowana?

      Usuń
    4. Nie podwójne standardy, ale inne suknie. Kate - eleganckie, a Meghan zbyt obcisla, w stylu Kardashianów, a nie księżnej

      Usuń
    5. Dla mnie Megan swieci tandetna sukienka i pudrem na twarzy..

      Usuń
    6. "Doniesienia mówią" - czy naprawdę uważacie że takie szczegóły wydostałyby się z Pałacu? Albo żeby nowa w Pałacu Meghan tak jawnie walczyła z Kate - przecież miałaby przeciwko sobie całą rodzinę.
      Co do argumentu "gdyby Harry był zwykłym żołnierzem" to ten sam argument można dopasować do Kate i Williama. Zostawiał ją tyle razy - czy gdyby nie był przyszłym królem to wróciłaby do niego mimo, że cała Anglia z niej żartowała?
      To natomiast że bliżej jej do Kardashianów - przecież ona jest amerykanką i do tego aktorką - stara się jak może ale angielskiej flegmy nie ma we krwi.
      Fanki Kate zawsze znajdą powód żeby ją zaatakować - zupełnie niepotrzebnie. Czas pokaże które małżeństwo okaże się szczęśliwe.

      Usuń
    7. Naprawde uważamy, ze widać dystans pomiędzy obiema parami, a także pomiędzy Williamem i Harry'm, tak ze można uznac, ze jest cos na rzeczy. Nie sadze aby Meghan walczyla jawnie, ona jest na to za sprytna. Nie można tez przyjąć, ze Meghan nie ma przeciwko sobie całej rodziny...
      Kate i William rozstali się raz, w dodatku wciąż trwaja spekulacje czy nie nie zrobili tego aby zapewnić Kate trochę prywatnosci, jako bylej dziewczynie.
      Nie chodzi o brak flegmy we krwi Meghan, ale to widoczne parcie na szklo, w końcu to Brytyjczycy, sami, bez pomocy komentatorek z polskich blogow, nazwali ja MeAgain...

      Usuń
  18. Kate a Meghan to jak niebo a ziemia. Niestety ale widać różnice na pierwszy rzut oka. Meghan próbuje zrobić wszystko aby wtopić się w królewskie standardy niestety na próżno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy rozczulali się jak paparazzi zaszczuli Dianę i że przez nich zginęła. Nikomu jednak nie przeszkadza, że Meghan jest cały czas zaszczuwana i krytykowana. Czy zrobiła póki co coś za co zasłużyła na taki atak? Na razie pracuje więcej niż Kate i mimo zaawansowanej ciąży nadal jest aktywna. Nie jest jej łatwo bo atakuje ją jej własna rodzina - rodzina Kate jest dla mniej ogromnym wsparciem.
      Gdzie szacunek dla ciężarnej? Jeśli szanuje się Harrego to i jego wybory. Przynajmniej póki nie zasłuży na krytykę.

      Usuń
    2. A po co ma się "wtapiać"? Para M&H jest zupełnie inna niż K&W. Mają całkiem inne osobowości i bardzo dobrze!
      To są młodzi ludzie a nie staruszkowie. Królowa gdy była młoda, też zachowywała się i ubierała zupełnie inaczej.
      Meghan ubrana jest bardzo dobrze. Ten żakietopłaszczyk odciąga uwagę od ciąży.
      Z kolei Kate nie podoba mi się w sukience przypominającej krojem i kolorem nocną koszulę. Szczególnie, że zupełnie nie ma figury do takiego fasonu.

      Usuń
    3. No właśnie Meghan nic złego nie zrobiła, ale ludzie i tak będą po niej jechać, wybaczcie że to powiem ale gdyby ona była brytyjką od urodzenia i zachowywała się właśnie w taki sposób to ludzie by ją chwalili że nie jest sztywna tylko naturalna i robi to co chce, takie moje zdanie

      Usuń
    4. 22.19 Meghan jest krytykowana przez swoje zachowanie, parcie na szklo i falsz.
      Nie interesuje się jakos przesadnie BRK, ale mam sporo znajomych w UK - Brytyjczykow, a nie Polakow. Nie podobal im się wywiad zaręczynowy, podczas którego widać było jak bardzo Meghan dominuje nad Harry'm, w tym samym wywiadzie klamala mowiac, ze nie wiedziała kim jest Harry. Potem wyszlo na jaw, ze komentowala na istagramie slub Kate i Williama. Jej praca polega glownie na promowaniu swojej osoby, wyraźnie widać jak podczas każdego ze spotkan zerka w strone fotoreporterow.
      Do tego jako trzeciorzedna ksiezna wydaje po prostu zbyt dużo i nie ma opcji aby to przysporzyło jej sympatii

      Rodzina to kolejna kwestia, jeszcze kilka lat temu Meghan opowiadala w wywiadach jaki to ma swietny kontakt z ojcem i jakim on jest wspaniałym człowiekiem, a teraz nie chce go znac. To prawda, on tez popelnil kilka bledow, ale sadze ze jakby Meghan pojechala do niego, porozmawiala, a przede wszystkim przedstawila mu Harry'ego jako narzeczonego, to sytuacja bylaby inna. Osobiscie sadze, podobnie jak znajomi z UK, ze ona po prostu wstydzi się niewyjsciowego staruszka na salonach. Brytyjczycy obwiniają tez Meghan za wyraźny dystans jaki zapanowal pomiędzy Williamem i Harry'm.

      Slub - to kolejny powod do kpin, Meghan zrobila sped ledwie znanych sobie celebrytow, zamiast zaprosić bliskich i rodzine. No niky mi nie wmówi, ze to normalne zapraszać kolezanke matki z jogi...

      Mnie uczono, ze na szacunek to sobie trzeba zasluzyc, a ciaza to jednak za male osiagniecie. Do tego, jeśli to prawda, wywolala klotnie z ciezarna Kate, wiec sama pokazala, ze kobiecie w ciąży nie należy się specjalne traktowanie

      Usuń
    5. Ile złośliwości w tej wypowiedzi - choć muszę przyznać w kulturalny sposób przedstawionych.
      1. Uwielbiam te określenia "brytyjczycy uważają" albo "mam znajomych w Anglii". Po tłumach jakie były na ślubie i jakie ich witają gdziekolwiek się pokażą widać że jednak jest lubiana - chyba że przychodzą tylko dla Harrego? Nie sądzę.
      2. To że dominuje nad Harrym to przesada. Nie jest tak zawstydzona jak Kate w czasie wywiadu a że jest aktorką i udzieliła sporo wywiadów wcześniej to czuje się śmielej przed kamerą - nie widać żeby Harremu to przeszkadzało
      3. Jej wydatki to już oddzielny temat - znamy tylko plotki. Ktoś się jednak na te wydatki godzi i je pokrywa więc to nie nasza sprawa. Jest jego żoną a nie dziewczyną więc pieniądze są wspólne.
      4. Rodzina - tu się zupełnie nie zgadzam. Przeczytajcie sobie wywiady jej ojca - jaki fałsz z nich bije. Czy Twój ojciec sprzedałby zdjęcia i informacje o Tobie kilka dni przed ślubem? Cała jej rodzina robi krecią robotę wiedząc jak ważna jest opinia w BRK. Najgorsze że robią to za pieniądze.
      5. Co do ślubu - ja też wolę mieć na swoim ślubie "sąsiadkę fryzjerki" jeśli mam z nią stały kontakt lub jeśli się przyjaźnimy i mogę na niej polegać. Wolę to niż ciotkę którą widziałam raz w życiu. Dla niej to nie są celebryci tylko koledzy z pracy.
      6. Zgadzam się, że na szacunek trzeba sobie zasłużyć ale uważam też że każdemu trzeba dać szansę póki nie udowodni że nie warto.
      Pamiętajmy że Harry ma więcej swobody niż William i teraz kiedy obaj mają rodziny to również może być powodem konfliktu.
      Czas pokaże czy miałam rację - przynajmniej dam jej szansę.

      Usuń
    6. 1. Jak sadzisz ile ludności liczy sobie Wielka Brytania? Nie wiem tez dlaczego sadzisz, ze ludzie którzy ich witaja sa automatycznie fanami Meghan? :)

      2. Dominuje, nowy przydomek Harry'ego - Lost Puppy. Jest od niego wyraźnie inteligentniejsza, a Brytyjczycy, ci nieco bardziej swiadomi, wciąż pamietaja bylego krola, który pod wpływem amerykańskiej rozwódki chciał ich koniecznie wepchnąć w objecia Hitlera


      3. Wlasnie nie tylko plotki, ktoś to jednak oblicza i podsumowuje. A ponieważ placi za brytyjski podatnik, to nie ma się co dziwic, ze im się to średnio podoba


      4. Ja tez bym nie wypierala się ojca, a on znalby wcześniej mojego narzeczonego. Jeśli bylyby jakies konflikty, to spotkałabym się z nim i porozmaiwala. Odpuscilabym dopiero po kilku takich rozmowach, w końcu to ojciec i starszy człowiek. Btw nie mam wątpliwości, ze na pogrzeb Meghan pojedzie i będzie odpowiednio zdruzgotana


      5. Ja nie pisałam o obsadzie Suits, ale o Clooneych, Beckhamach czy "przyjaciółce" Serenie Williams, przecież Meghan nie była ani na slubie Sereny ani na jej baby shower Pewnie nawet nie kojarzyla "przyjaciolki" Meghan do czasu jej zaręczyn. Podobnie Oprah Winfrey, znajoma matki z jogi, żadna przyjaciolka. Gdyby Meghan wychodzila za jakiegos Mike'a Smitha, Oprah pewnie wysmialaby takie zaproszenie, gdyż podejrzewam, ze dostaje ich setki od osob, które rownie blisko zna jak matke Meghan


      6. A widzisz, a ja sadze, ze już udowodnila, ze nie zasluguje.
      Harry ZAWSZE miał więcej swobody i podejrzewam, ze William przywykl do tego przez te ostatnie 37 lat :), wiec nie sadze aby akurat to był problem.


      Masz racje, czas pokaze, ja niestety obstawiam, ze Harry jeszcze drogo zapłaci za ten blad

      Usuń
    7. 16:17

      Popieram każde słowo z tą różnicą, że może naiwnie jeszcze wierzę, że z czasem i paparazzi trochę się uspokoją i sama Meghan przestanie się tak wybijać na pierwszy plan ;)

      Usuń
  19. Piękne stylizacje Księżnych Kate i Meghan wyglądają pięknie. To co źle wygląda to trzymanie się za brzuch Meghan i ciągłe garbienie się Kate

    OdpowiedzUsuń
  20. Kate nie zachwyca, stylizacja jak jedna z wielu. Kolor sukienki nie pasujący do jej typu urody. Ogólnie mdło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie świeci się jak choinka

      Usuń
    2. Zgadzam się. Niby nową suknia a jednak mam wrażenie że już ja widziałam. Mam cichą nadzieję że jest to przerobione suknia z Royal topór do Singapuru

      Usuń
  21. Obie Księżne dziś jakoś tak byle jak. I chyba gdybym musiała wybierać to postawiła bym na Meghan. Kate troszkę mdło w tej sukience wygląda. Impreza też jakaś słaba. Czekam na kolejne wyjścia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Meghan jest zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ktorej strony? Pasuje tam jak kwiatek do kożucha ...

      Usuń
    2. Za to ty na pewno byś tam pasowała, prawda? Kto dał wam prawo wybierania partnerki życiowej dla księcia? Po pierwsze czy to twój problem, czy będą szczęśliwi czy nie, a po drugie weź się zajmij swoim życiem, bo widać że jest nudne i konkretnie pijesz do osób którym coś w życiu wyszło. Możesz się czepiać do swojego brata czy wujka, że wybrał nieodpowiadającą ci partnerkę, nie do obcej osoby. Dramat jakiś

      Usuń
    3. Anonim 20:30. Z każdej! Uszanuj proszę gust innych komentujących.

      Usuń
    4. Ja nigdzie nie napisalam, ze bym tam pasowala to raz.
      Dwa bycie zona przy mezu hmm nie uwazam tego za zyciowy sukces.

      Usuń
    5. Dobrze by było jakby szacunek dla gustu innych komentujących jednak dzialal w obie strony

      Usuń
    6. Z całym szacunkiem, to nie jest wyrażanie gustu. To jest ocena działań i wyborów członków rodziny królewskiej! Bez ich upoważnienia i bez ich zgody!
      Podoba Ci się, czy nie, Meghan jest dla Ciebie Jej Królewską Wysokością Księżną...

      Usuń
    7. Dla mnie nie:D nie jestem brytyjska. Dla mnie jest celebrytka... :D

      Usuń
  23. Sukienka Meghan wyglada na strasznie ciężką, a materiał przypomina mi garsonki ciotek na komuniach. Sama Meghan promienieje. Sukienka Kate mi się za to podoba (sama mam identyczną) ale z tym kolorem to racja coś nie tak, zlewa się z Kate. Jak zawsze Włosy Kate to perfekcja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zadna kreacja nie zachwyca dzis szczerze ale te elementy blyszczace pogarszają jesszcze sukienke Megan

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie dziś lepiej wygląda Megan. Pisze to choć bardziej lubię Kate.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyznawczynie Kate ( myślę, że to dla Was komplement), nie zachowujcie się jak sekta i uszanujcie gust innych. Nie podważajcie wpisów, które chwalą Meghan bo to obraża komentujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może wyznawczynie Meghan też powinny zacząć szanować gust innych i pozwolić im na wyrażanie opinii?
      A innych komentujących obraża raczej zakaz krytyki, działający tylko w jedną stronę.
      Jeśli ktoś tu zachowuje się jak sekta, to fanki Meghan

      Usuń
    2. Dokładnie takie słowo przyszło mi do głowy - sekta. Bez względu na to co zrobi Guru i tak jest dobrze. Przecież można mieć inne zdanie i różnić się na poziomie. Nie każda pochwała Meghan jest przeciw Kate - to nie jest wyścig.

      Usuń
    3. No popatrz, a ja mam takie wrazenie, czytając wpisy fanek Meghan :)

      Usuń
  27. Jedyne co mnie razi u Meghan to ciągłe trzymanie się za brzuch. Co do sukienki to przesadzista za dużo sìę dzieje natomiast Kate wygląda poprawnie ale nie powala na kolana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widzę, żeby sukienka Meghan była przesadzona. Prosta, minimalistyczna tuba z błyszczącym nadrukim.
      Konwencja całkiem podobna do ubioru królowej. Duży plus za długi, biały żakiet, odwracający uwagę od ciąży.

      Usuń
    2. Może jestem ślepa ale nie widzę podobieństwa stylizacji z Królową, już nie wspomnę o białym żakiecie który twoim zdaniem miał odwracać uwagę od ciąży....po prostu nie musi bo Meghan cały czas podkreśla swój stan.

      Usuń
    3. Tu nie ma podobieństwa do królowej...

      Usuń
  28. Myślę, że ludzie mają w sobie zbyt wiele jadu. Cieszmy się trochę życiem i nie wylewajmy tyle frustracji na innych ludzi. Konstruktywna krytyka nie jest zła, ale pamiętajcie, że negatywne opinie mogą krzywdzić. Skoro widzicie, jak obie pary książce działają na rzecz zdrowia psychicznego, to pomyślcie skąd biorą się takie problemy i do czego mogą doprowadzić. Więcej dystansu i szacunku do drugiej osoby - tego właśnie wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kate ma zamontowane pod skórą czoła, na wysokości załamania łuku brwiowego (zdjęcie nr 3) zaczepy unoszące brwi. Niestety nie da się tego w żaden sposób ukryć i są one widoczne w postaci pionowych pręg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że Kate ma jakoś dziwnie podniesione brwi.
      Z drugiej strony bardzo mnie zastanawia fakt, dlaczego kobieta w wieku 37 lat tak intensywnie zaczyna korzystać z dobrodziejstw medycyny estetycznej?
      Nie zdaje sobie sprawy, że to niszczy i trwale rozciąga skórę? Takie rzeczy to się robi dopiero ok. pięćdziesiątki.
      P.S. Mam 65 lat i wiem, co mówię.

      Usuń
    2. ależ ma zaczepy, w Twojej wyobrźni

      Usuń
    3. Żadne zaczepy, na litość... Skąd Wy bierzecie te bzdury? Brukowce coś takiego sugerują, czy o co chodzi? Kate wygląda zupełnie zwyczajnie, zobaczcie filmiki zanim zaczniecie oceniać jakie zabiegi przeszła na podstawie jednego czy dwóch zdjęć... Po drugie jakie intensywne korzystanie z medycyny estetycznej? Kate ma pełno zmarszczek mimicznych, których by nie miała gdyby korzystała z tej medycyny. Nie masz zmarszczek - medycyna estetyczna; masz zmarszczki - okazuje się, że też musisz korzystać z medycyny estetycznej. Przecież to śmieszne!

      Usuń
  30. Księżna Meghan miała dzisiaj bóle, które mogą zwiastować przedwczesny poród, podano że lekarze są w pogotowiu. To nie jest tabloidowa wiedza.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy 5 marca 2019 22:52, a po co takie zaczepy służą???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są nici (złote) wszczepione pod skórę, mające na celu podniesienie linii brwi lub policzków. A co za tym idzie, zmniejszenie głębokich zmarszczek.
      Taki zabieg miała robiony np. nasza Kasia Figura - za darmo, bo pokazywano jego przebieg w telewizji.
      Niestety, przy "niewłaściwej" mimice twarzy te nici uwypuklają się pod skórą, szczególnie przy szczupłej twarzy.
      Jako ciekawostkę podam, że słynna Marlena Dietrich pod koniec swojego życia stosowała podobny zabieg "naciągania skóry" twarzy za pomocą szpilek, ukrywanych pod peruką. Do tego codziennie się "goliła" męską maszynką, by złuszczać naskórek twarzy.

      Usuń
  32. Jeśli już tak porównujecie obie księżne co do stroju itd. to ja przyjrzałabym się ich oficjalnym wyjściom. I nie chodzi o ich ilość,ale jakość. Zaprogramowane są obie. Praca charytatywna to coś, w co muszą się angażować. Sama Diana zapytana kiedyś dlaczego angażuje się charytatywnie powiedziała-"Bo nie mam nic innego do roboty". Ot i cała prawda.
    Ale co do księżnych-moim zdaniem Meghan mimo, że się uczy to robi z siebie ofiarę i jednocześnie największą gwiazdę. Nie potrafi ukryć, że pojawia się publicznie dla poklasku i sławy. Widać na jej twarzy znudzenie i ciągłe zerkanie na kamery. Uwielbia być w centrum uwagi i nic tego nie zmieni. Podczas każdego wyjścia zwraca na siebie uwagę reporterów. Sprytnie, bo na pierwszy rzut oka nikt by się nie zorientował,ale po czasie widać, co cały czas robi.
    Chociażby głupie, a jakże irytujące odsuwanie płaszcza by było dobrze widać brzuch. Wie, że na takie zdjęcia ludzie czekają, a ona im tego dostarcza. Ale kurde, ona odwiedza dane miejsca żeby właśnie je promować, a promuje siebie. Nikt nie mówi o niczym innym, tylko o tym czy znowu trzymała się za brzuch i czy go ładnie odsłoniła. Litości! Co będzie pokazywać po porodzie? Rozstępy?
    Uwielbia blask fleszy,ale robi z siebie ofiarę paparazzich i dziennikarzy. Pewnie trochę z powodu Harry'ego.
    Meghan manipuluje mediami jak może. Ale robi to w sposób, który przysparza jej wrogów,a co za tym idzie? Jeszcze większy rozgłos. Nie ważne co, ważne żeby mówili...

    Co do Kate-lubię ją. Choć mogłaby pracować więcej, choć czasem robi rzeczy, które sprawiają, że tracę na chwilę do niej sympatię, to uwierzcie, przez te 8 lat nie narobiła sobie tylu wrogów co Meghan w ciągu kilku miesięcy. A dlaczego? Bo zna swoje miejsce.
    Zdarzały jej się wpadki, jak chociażby nagie zdjęcia,ale to tylko pokazuje jak bardzo zwyczajna była. Jak cieszyła się swoim małżeństwem.
    Zgadzam się, że monarchię można modernizować, ale nie robić z niej szopkę! Monarchia to wypracowany przez wieki szacunek i ogromna tradycja. Tak, royalsi to marionetki, ale też podstawa istnienia Wielkiej Brytanii. Nie ma Londynu bez Pałacu Buckingham i Elżbiety II. Są jeszcze ludzie, którzy pamiętają czasy panowania jej ojca i wiedzą co to szacunek dla monarchy.
    A dzisiaj? Dzisiaj monarchia to ciążowy brzuch i skandal. Niestety...
    Meghan bardzo źle wpływa na to, co królowa i jej przodkowie zbudowali... Kate zaś próbuje to podtrzymać,a obrywa jej się za co, że jest nudna. Nie, jest stateczna i potrafi połączyć obowiązki i nowoczesność. Robi to tak, że ludzie chcą więcej monarchii w monarchii. A Meghan przyszła i burzy. W takim układzie, republika zbliża się wielkimi krokami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 00.11 Zgadzam się z każdym słowem.
      Meghan nie jest lubiana bo widać jej falsz i gre na każdym kroku, jej tak tu wychwialna "praca" to nic innego jak lansowanie się. Nie budzi sympatii, gdyż jej wizerunek jest niespójny - pewna siebie niemal 40 letnia kobieta, udaje niesmiala i sploszona nastolatke, jak była Diana. Kreuje się na feministke, a wiesza się na Harry'm, tamta umowa "ciazowa" z poprzednim mezem, tez do wizerunku samodzielnej kobiety nie pasuje. Wychodzi tez na jaw jej sposób traktowania pracowników, czyli widać wyraźnie, ze jest osoba slodziutka dla tych , którzy sa wyżej od niej, a wyżywającą się na osobach jej podległych.

      Kate - jej wizerunek jest spojny, nie udaje kogos kim nie jest, a jest osoba bogata z domu, która lubi wygodne zycie do którego się urodzila. Nie udaje pracowitej ani feministki, widać, ze ceni rodzine, kocha dzieci i ma z nimi swietny kontakt. Jest taka zona czy corka jaka Anglicy z klasy sredniej (i ci aspirujący do niej) chcieliby mieć.
      Faktem jest tez to, ze dla Brytyjczykow wazna jest tradycja, a monarchia to trochę skansen i tak ma byc

      Usuń
    2. Ludzie zawsze oburzali się, że monarchia była od wieków zamknięta i "kisiła się" we własnym sosie. Była zamknięta i jak widać wychodziło jej to na dobre, bo ledwo uchylono drzwi i wpuszczono nie-arystokratów i nagle monarchia stanęła w ogniu krytyki a pierwsze skrzypce gra osoba, która chyba nie do końca rozumie ideę monarchii i jej stateczność. Meghan to feministka, bardzo ceni wolność - wolność ciała, wolność słowa, wolność szeroko rozumianą. I ja się z nią zgadzam, ja jej przyklaskuję, doceniam i wspieram takie podejście. Ale nie da się takich poglądów i stylu życia pogodzić z życiem w monarchii. Nie da się, bo w rezultacie albo monarchia stłamsi Meghan, pozbawi ją radości życia i możliwości bycia sobą (bo taka wolność, feminizm, głoszenie poglądów - to nie jest życie jako członek monarchii!) ALBO Meghan zniszczy monarchię, nie stosując się do wypracowanych przez lata tradycji i obyczajów, postępując według siebie i swoich przekonań, które nieraz są niezgodne z oczekiwaniami wobec rodziny królewskiej. I jak na razie realizuje się ten drugi scenariusz - Meg nie chce dać się stłamsić "przestarzałej monarchii", więc zostaje postawiona (na razie) w ogniu krytyki, ale za chwilę krytykować będzie się nie tylko ją i Harry'ego, ale także całą BRK, a to już bardzo poważna i bardzo przykra kwestia.
      Zawsze uważałam, że to taka głupota - łączenie się par w obrębie arystokratów, teraz zaczynam dostrzegać w tym sens. Uważam, że tak pośpieszny ślub był błędem, tak samo jak pośpieszna ciąża (tak, wiem, wiek Meghan wiele rzeczy przyspieszył, rozumiem to). Życzę Harry'emu wiele radości i spokoju, ale już teraz widać, że te życzenia nie idą w parze z rzeczywistością. Jest zestresowany, miejscami smutny, niezadowolony z tej nagonki i zmartwiony o swoją żonę. Ale nie obwiniajcie li i tylko "hejterów" tego świata. Meghan nie jest Kate i nigdy nie będzie, a niestety gro Brytyjczyków i pasjonatów monarchią właśnie takiej drugiej Kate - znającej swoje miejsce i wagę monarchii, doceniającej historię i tradycję - takiej drugiej Kate oczekiwało. Gdyby chcieli przebojowej, wyemancypowanej księżnej, to hejt w internecie byłby znacząco mniejszy. Może trzeba pożałować, że Harry jest księciem. Gdyby był zwykłym Brytyjczykiem problem "dopasowania do monarchii" w ogóle by nie istniał.

      Usuń
    3. Jak się Was czyta to mam wrażenie że mieszkacie w domu obok Kate i Meghan. Skąd wiecie jakie one są prywatnie? Kate jest żoną przyszłego Króla - wiadomo że musi być bardziej powściągliwa. Meghan przyszła do rodziny i wszystko rujnuje - skąd Wy to bierzecie??? Co zrujnowała i na jakiej podstawie te wnioski? Bulwarówki?

      Usuń
    4. Nie trzeba mieszkać blisko, aby dostrzec to co piszą anon. z 00:11, 9:56 i 11:46.

      Usuń
    5. 13:10
      Wystarczy tv i dostęp do internetu. Opinia publiczna - to się liczy dla BRK, bo oni żyją z zainteresowania, z opinii wyjątkowych. A opinia publiczna nie zostawia suchej nitki na Meghan. Jeśli media będą pisać, że rujnuje wizerunek monarchii, to większość ludzi w to uwierzy - a tak się składa, że czasem sama Meg daje pożywkę pismakom, żeby płodzili takie "newsy" - choćby wyjazdem na baby shower. Można to było ukryć, można było spędzić ten czas prywatnie bez paparazzi, a zdecydowano inaczej i nie jest to wina przypadku tylko intencji. Nie ma w tym nic złego, ale było to 100% zachowanie celebryckie - jestem tam, róbcie mi zdjęcia, piszcie o tym, fotografujcie moje znane koleżanki.
      Po prostu Brytyjczycy nie akceptują jej w Pałacu. Mają do tego prawo. To, że media piszą różne artykuły to tylko jedna strona medalu.

      Usuń
    6. 11.46 Nie zgadzam się z teza, ze Meghan to feministka. Dla mnie to karierowiczka, która zrobilaby wszystko dla kariery i pieniędzy. Wybacz, ale która feministka podpisuje "umowę ciazowa" z mezem albo domaga się jego majątku przy rozwodzie. Feminizm to nie tylko prawa, ale tez obowiązki.Dla Meghan jest osoba bez kregoslupa, która dopasuje się do każdej roli, która przyniesie jej korzyść. Mogę się zalozyc, ze "przeciwniczka polowan" golymi rekami zadusilaby kilka lisow gdyby taki był warunek slubu.

      Usuń
    7. A skąd wiesz że podpisała jakąś umowę? Po za tym miała prawo żądać majątku męża, on ją zdradził z inną kobietą więc miała do tego prawo

      Usuń
    8. Umowa jest dostępna w necie, nie zdziwiłem się gdyby wyciek pochodziła od eks męża.
      A skąd Ty wiesz, że ja zdradził? Ja mam raczej wrażenie, że ich znajomi twierdzili, że rozwiodła się ponieważ miała już rolę w Suits, więc on przestał być potrzebny.
      Widzę że jesteś taka sama "feministka" jak Meghan :), nie, nie uważam aby nawet zdrada upoważniala do odbierania komuś jego własności

      Usuń
  33. Styl Kate odpowiada mi bardziej niż Meghan, ale dziś to ta druga zwróciła moją uwagę. Ładnie wygląda. Kate niestety mdlo. Ten kolor nie pasuje do tego fasonu. Zbyt skromnie.
    Blog zawsze interesował mnie ze względu na Kate, ale nie przeszkadza mi dołączenie rodziny Sussex. Męczą mnie jedynie złośliwe komentarze pod postami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - może umówmy się że fanki Kate będą komentowały jej wystąpienia a Meghan będą wypowiadać się o niej. Skończy się porównywanie i nie będzie tego jadu niepotrzebnego.

      Usuń
  34. https://ksieznakate.blogspot.com/2012/10/slub-stephanie-i-guillaumea.html?m=1
    Na pierwszy rzut nie na temat ale doczytajcie komentarze do końca czy niektóre zarzuty wobec Kate nie brzmią podobnie jak te wobec Meghan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście niemal identyczne "pusta, karierowiczka" itd. A teraz pewnie te co pisały tak o niej to ja teraz pewnie chwala

      Usuń
    2. Bo wypowiadają się różme osoby, a każda ma swoje zdanie. To proste

      Usuń
  35. mam dyskomfort widząc Meghan i Harrego idących pod rękę. Nie wiem dlaczego ale cały czas mam wrażenie że Meghan na nim po prostu wisi i nie bardzo mi to pasuje do księżnej. Bardziej lubię i podoba mi się Kate, ale muszę przyznać, że Meghan też ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  36. Prawdę mówiąc spodziewałam się nieco bardziej wystawnego przyjęcia. Nadal marzy mi się white tie z udziałem obu księżnych w tiarach. Coś takiego pewnie długo się nie wydarzy. W przypadku bankietów z okazji wizyty innych rodzin królewskich pewnie tylko Kate i William będą towarzyszyć królowej, Karolowi i Camilli...

    Ostatnio Karol ma swój czas. 70 urodziny, 50lecie inwestytury na księcia Walii. Dzieje się.
    Królowa jak zwykle prezentuje się świetnie. Cały czas zadziwia mnie w jak dobrej jest kondycji. Księżne wybrały diametralnie różne style swoich strojów i bardzo dobrze, bo to dwie zupełnie różne kobiety i nie ma co ich porównywać. Tak nawiązując do burzy, która już się tworzy w komentarzach: Rozumiem, że można lubić jedną a drugiej nie, ale przecież sukces pierwszej nie oznacza klęski tej drugiej, a mówienie czegoś miłego o Meghan/Kate nie oznacza jednoczesnego obrażaniach tej drugiej, do licha!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwazam ze obie stylizacje srednie,nie najgorsze ale widzielismy juz lepsze😁proponuje co niektorym tutaj zluzowac majty bo ta spina na tle porownywania opinii jest smieszna ,gadanie,bo ta tak robila,to bylo dobrze,tamta tak robi to juź zle...kazdy ma prawo do wlasnego zdania a Wasze pomstowanie czyis opinii do niczego nie prowadzi.Komentujmy ,dzielmy sie swoimi opiniami,ale nie wytykajmy innym ich wlasnego zdania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że tłumaczenie komuś, że źle uważa jest bez sensu.

      Usuń
  38. Odbieram to tak, ze pary jednak ze sobą nie rozmawiają. Rozumiem, że są tu, by zajmować się gośćmi, a nie sobą. Jednak w momencie, kiedy szli za królową i Karolem, bracia szli niemal obok siebie i nawet na siebie nie spojrzeli. Według mnie chłód jest widoczny, choć chciałbym się mylić. Z drugiej strony, to dobrze, że nie udają. Mam nadzieję, ze to się zmieni. Może teraz jeszcze górę biorą emocje.

    OdpowiedzUsuń
  39. A wg mnie wszystkie Panie z rodziny królewskiej mają na sobie garsonki/marynarki/jak zwał to zwał. Tylko Kate niestety odbiega bo założyła coś bardzo lekkiego i chyba to ona odstaje w tym momencie a nie Meghan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ksiezniczka Anna ma na sobie też płaszcz

      Usuń
  40. Mam pytanie a nawet prośbę czy dostaliście ostatnio jakieś listy pytanie do Julii i Zuzi i czy nie myslalyacie o powrocie królewskiej korespondencji na blog??

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli nie mylę to Meghan towarzyszyla dzisiaj Harremu podczas jego wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten blog coraz bardziej przypomina sąd kapturowy nad księżną Meghan. Wypowiadają się specjalistki, które wiedzą lepiej od samej księżnej co ona myśli i czuje. Próbują resztę przekonać do swoich racji, pisząc elaboraty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nikt się nie wypowiada za Meghan. Ludzie mają prawo opisać swoje wrażenia i emocje; mogą się podzielić spostrzeżeniami, zapytać o coś, coś skrytykować. Dlaczego większość komentujących uważa, że każda odrobinę nieprzychylna opinia na temat ubioru czy zachowania jednej z księżnych (już nieistotne czy Meg czy Kate) to od razu hejt. To może od razu zakażmy jakiejkolwiek krytyki? Może usuwajmy od razu każdy komentarz z najlżejszym niezadowoleniem z czegokolwiek?
      "Sąd kapturowy" mnie rozłożył na łopatki. Meghan zachowuje się jak się zachowuje - nikt nie wymyśla, że zrobiła coś, czego w rzeczywistości nie zrobiła. Jeśli robi szopkę z baby shower, to dlaczego jest takie wielkie zdziwienie, że ktoś odważy się to skrytykować? Albo jeśli nieustannie trzyma za rękę męża i na nim wisi - ludziom ma prawo się to nie podobać, nie każdy rozpływa się nad publicznym, intensywnym pokazywaniem uczuć i mogą swoje zdanie napisać. Jeśli ktoś pochwala, lubi, docenia - proszę bardzo, wolność słowa, można napisać również i to.
      Strasznie wszyscy przeżywają każdą opinię, jakby miała nie wiadomo jaką wagę... Ludzie, to tylko dyskusja na blogu! Meghan tu nie wejdzie i tego nie przeczyta. Piszemy tylko dla siebie, dyskutujemy też dla siebie - warto nauczyć się odrobiny dystansu do wszystkiego i zaakceptować, że nie każdy musi myśleć dokładnie to samo, co my.

      Usuń
  43. Tyle zbednej dyskusji nad oczywistymi faktami:ksiezna Kate jest szykowana na przyszla krolowa, a ksieznej Meghan zadanie to to zeby o rodzinie krolewskiej bylo glosno. Jedna i druga robia swoja robote b.dobrze jak to widac z tej calej dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  44. Obie wyglądają ładnie i elegancko. Kate bardziej skromnie, a Meghan bardziej odświętnie z powodu płaszcza podobnego do żakietu oraz połyskującej tkaniny. I tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała rodzina królewska jest ubrana odpowiednio, w wymagany strój koktajlowy czyli półoficjalny. Anna bardzo ładnie wygląda, Camilla mimo wszystko powinna zmienić rajstopy i buty na bardziej eleganckie.
      Natomiast paru gości wygląda jakby przyszli prosto z zakupów lub ulicy.
      Niestety, to brak szacunku dla BRK i oficjalne zaproszonych uczestników, np.pani premier.

      Usuń

Copyright © 2016 The Cambridge and Sussex Family , Blogger